Montering af hårde hvidevarer med Bolind
Skal I have leveret og monteret hårde hvidevarer, kan det være en fordel for jer, at bestille gennem Bolind. Vi har nemlig et landsdækkende, professionelt montørteam, der leverer og monterer hvidevarerne hos jer, når I køber en hvidevare til boligforeningen.
Med Bolind montering er du sikret rigtig god service leveret af erfarne og godkendte montører. Vores montører kender desuden produkterne og forholdene i boligforeningerne ud og ind.
Vil du høre mere om Bolind Montering:
10 gode grunde til at bruge Bolind montering
1. Alle Bolind hvidevaremontører er godkendt til at servicere, demontere og montere til lovligt fremførte installationer.
2. Vi har tilladelse til servicering og vedligeholdelse af husholdningsapparater. Vi må tilslutte alle hårde hvidevarer, inkl. komfurer og indbygningskogesektioner, som kræver stærk strøm (400 volt). Vi må ikke ændre på faste, eksisterende installationer, f.eks. fremføre en ny installation, hvis den gamle er defekt eller ulovlig. Er dette tilfældet, sørger vi for at informere boligforeningen/varmemesteren så ejendommens elektriker kan rekvireres.
3. Vi har lang anciennitet og erfaring. I de fleste tilfælde er det den samme faste montør, som kommer hos boligforeningen hver gang. Det betyder et solidt kendskab til kunden, det skaber tillid og det sparer boligforeningen tid.
4. Vi er præsentable og høflige og kommer i Bolind arbejdsuniform og Bolind monteringsbil, så man tydeligt kan se, hvor vi er fra. Og vi kontakter altid beboeren, lige inden vi kommer.
5. Arbejdsmiljøet for den enkelte montør er vigtig. Derfor anvendes avancerede elektriske sækkevogne. Den elektriske sækkevogn er udstyret med luftgummihjul, som skåner trapper, dørtrin og gulv mest muligt. Den er også med til at sikre en smidig og sikker kørsel fra monteringsbilen ind i lejligheden.
6. Vi passer på både opgang og lejlighed og fjerner den gamle hvidevare og alt emballage, som vi bortskaffer miljømæssigt forsvarligt.
7. Vi har produktkendskab og tager os tid til at guide og sætte beboeren ind i den nye hvidevare. Det med til at give beboeren tryghed, når det f.eks er første gang han eller hun skal skal tage et induktionskomfur i brug.
8. Vi tilbyder et udvidet sortiment at ekstraydelser, hvis behovet er der. Det kan være udskiftning af, stik etc. Det sparer tid, at vi kan foretage det samtidig med vores montering.
9. Vi kan skifte en bundplade til et køle/fryseskab, mens vi er der, hvis der er behov for det. Vi har tiden til det, og varmemesteren skal ikke til at rekvirere tømrer etc. med forsinkelse og gener for beboeren.
10. Hvis den nye hvidevare er blevet forkert bestilt (f.eks. passer ikke ind i skab), er vi i stand til at handle hurtigt , så et alternativt produkt bestilles og leveres på kort tid.
Har I brug for at vide mere om Bolind Montering, så kontakt dit lokale Bolind team.